POLITYKA PRYWATNOŚCI
w zakresie wykonywania obowiązków informacyjnych z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń”
ul. Piastów 2
62-400 Słupca
NIP 6670003400 | REGON 000454942
na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych („RODO”):
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń”, ul. Piastów 2, 62-400 Słupca, NIP: 6670003400, REGON: 000454942, Kontakt e-mail: kontakt@smartiplast.pl
CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane mogą być przetwarzane w celach opisanych poniżej, a zakres niezbędnych danych, które będziemy pozyskiwać to: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres prowadzenia działalności gospodarczej, adres do doręczeń, e-mail, nazwa użytkownika, data rejestracji, NIP, informacje o zamówieniach, adres IP, informacje o urządzeniu,
a) zawarcia i wykonania umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie niezbędne jest do podjęcia działań przed zawarciem umowy i wykonana umowy.
b) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku
z prowadzeniem dokumentacji księgowej i podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wynikających z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych,
c) windykacji należności, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest utrzymanie płynności finansowej,
d) dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest obrona interesów i dbania o dobre imię,
e) rozpatrywanie i składanie reklamacji, wniesionych skarg, wniosków oraz innych uwag dotyczących współpracy w związku z wykonywaną umową na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dbanie o jakość świadczonych usług oraz wywiązywanie się z postanowień umowy
CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez następujący okres:
a) dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia oraz wykonania umowy, rozpatrywania reklamacji lub pozostałych wniosków kontrahenta, związanych z umową o współpracy- do czasu zakończenia umowy o współpracy,
b) dane osobowe wynikające z dokumentacji podatkowej- maksymalnie 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku,
c) dane osobowe przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami- do czasu przedawnienia roszczeń,
d) dane osobowe przetwarzane w celu windykacji należności- do momentu pełnego rozliczenia.
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) współpracujący z administratorem podmioty świadczące usługi doradcze i prawne,
b) podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności sądy
i organy państwowe);
c) podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingu poczty elektronicznej i strony internetowej działające na zlecenie administratora,
d) podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora,
e) banki oraz pozostałe instytucje finansowe w związku z realizacją należności w ramach umowy
f) podmioty świadczące usługi księgowe i rachunkowe na rzecz administratora,
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
4) przenoszenia danych osobowych (które przetwarzanie są na podstawie umowy).
PRAWO SPRZECIWU
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).
INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
W zakresie przetwarzania danych osobowych w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, obowiązek podania danych jest wymogiem ustawowym. W przypadku pozostałych celów podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, czy prawidłowego świadczenia usług.
Klauzula dla reprezentantów Kontrahentów
na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych („RODO”):
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń”, ul. Piastów 2, 62-400 Słupca, NIP: 6670003400, REGON: 000454942, Kontakt e-mail: kontakt@smartiplast.pl
CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
a) zawarcia i wykonania umowy oraz nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentem, którego reprezentuje dana osoba, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dążenie do zawarcia i prawidłowej realizacji umowy
b) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku
z prowadzeniem dokumentacji księgowej i podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wynikających z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych,
c) windykacji należności, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest utrzymanie płynności finansowej
d) dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest obrona interesów i dbania o dobre imię
e) rozpatrywanie i składanie reklamacji, wniesionych skarg, wniosków oraz innych uwag dotyczących współpracy w związku z wykonywaną umową z kontrahentem, którego reprezentuje dana osoba na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dbanie o jakość świadczonych usług oraz wywiązywanie się
z postanowień umowy.
CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez następujący okres:
a) dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia oraz wykonania umowy, rozpatrywania reklamacji lub pozostałych wniosków kontrahenta, związanych z umową o współpracy- do czasu zakończenia umowy o współpracy,
b) dane osobowe wynikające z dokumentacji podatkowej- maksymalnie 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku,
c) dane osobowe przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami- do czasu przedawnienia roszczeń,
d) dane osobowe przetwarzane w celu windykacji należności- do momentu pełnego rozliczenia.
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) współpracujący z administratorem podmioty świadczące usługi doradcze i prawne,
b) podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności sądy
i organy państwowe);
c) podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingu poczty elektronicznej i strony internetowej działające na zlecenie administratora,
d) podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora,
e) banki oraz pozostałe instytucje finansowe w związku z realizacją należności w ramach umowy
f) podmioty świadczące usługi księgowe i rachunkowe na rzecz administratora,
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
PRAWO SPRZECIWU
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).
INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
W zakresie przetwarzania danych osobowych w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, obowiązek podania danych jest wymogiem ustawowym. W przypadku pozostałych celów podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, czy prawidłowego świadczenia usług.
Klauzula dla osób będących potencjalnymi kontrahentami/klientami bądź osobami występującymi w imieniu potencjalnych kontrahentów/klientów
na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych („RODO”):
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń”, ul. Piastów 2, 62-400 Słupca, NIP: 6670003400, REGON: 000454942, Kontakt e-mail: kontakt@smartiplast.pl
CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH
Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
a) nawiązywania relacji z potencjalnym kontrahentem bądź osobami działającymi w imieniu potencjalnych kontrahentów, w tym również składanie ofert i zapytań ofertowych, jak również prowadzenie pozostałych działań mających na celu nawiązywanie wszelkich kontaktów biznesowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dążenie do wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę usług i towarów jak również dbanie o interes Administratora,
b) dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest obrona interesów Administratora.
CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE
Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia kontaktów z potencjalnym kontrahentem a po zrealizowaniu celu pierwotnego dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) podmioty świadczące usługi informatyczne (w tym dostawcy hostingu poczty elektronicznej),
b) współpracujący z administratorem adwokaci, radcowie prawni oraz inne podmioty świadczące usługi doradcze i prawne;
c) podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
PRAWO SPRZECIWU
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).
INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne, aby Administrator mógł nawiązać relacje z potencjalnym kontrahentem a konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości wypełnienie powyższych celów w tym nawiązania współpracy.
Klauzula dla osób korespondujących
na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych („RODO”):
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń”, ul. Piastów 2, 62-400 Słupca, NIP: 6670003400, REGON: 000454942, Kontakt e-mail: kontakt@smartiplast.pl
CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH
Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
a) zarejestrowania korespondencji wychodzącej i przychodzącej i udzielania odpowiedzi na nadesłaną korespondencję na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegającego na wywiązywaniu się z terminowego odpowiadania na pisma, terminowe realizowanie płatności dla kontrahentów, dbania o jakość współpracy
z kontrahentami i innymi zainteresowanymi stronami,
b) dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest obrona interesów Administratora.
CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez następujący okres:
a) dane osobowe przetwarzane w celu zarejestrowania korespondencji wychodzącej i przychodzącej
i udzielania odpowiedzi na nadesłaną korespondencję- do czasu załatwienia sprawy będącej przedmiotem korespondencji lub przez okres określony w umowie o współpracy
(w przypadku korespondencji dotyczącej umowy),
b) dane osobowe przetwarzane przez okres dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami- do czasu przedawnienia roszczeń lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności sądy
i organy państwowe);
b) podmioty świadczące usługi informatyczne (w tym dostawcy hostingu poczty elektronicznej), pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora,
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
PRAWO SPRZECIWU
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).
INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu rejestracji korespondencji przychodzącej oraz udzielenia odpowiedzi. W przypadku niepodania danych osobowych, nie będzie możliwe załatwienie spraw będących przedmiotem korespondencji.
Klauzula dla kandydatów do pracy
na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych („RODO”):
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń”, ul. Piastów 2, 62-400 Słupca, NIP: 6670003400, REGON: 000454942, Kontakt e-mail: kontakt@smartiplast.pl
CELE, PODSTAWY PRAWNE ORAZ CZAS PRZETWARZANIA DANYCH
Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
a) Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego wraz z wyborem oferty na podstawie:
· art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze) w zakresie danych ujętych w art. 221 § 1 i § 2 Kodeksu pracy, do momentu zakończenia rekrutacji,
· art. 6 ust. 1 lit. a RODO (przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody)
w zakresie przekazania pozostałych danych w ofercie przez kandydata do pracy, do czasu wycofania zgody jednakże nie dłużej niż do zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym czasie administrator usunie dane nawet mimo braku wycofania zgody.
· art. 9 ust. 2 lit. a RODO* (przetwarzanie odbywa się na podstawie wyraźnie wyrażonej zgody w oddzielnym oświadczeniu) w zakresie przekazania danych osobowych należących do szczególnych kategorii danych (w tym np. danych o stanie zdrowia) określonych w art. 9 ust. 1 RODO, do czasu wycofania zgody jednakże nie dłużej niż do zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym czasie administrator usunie dane nawet mimo braku wycofania zgody.
b) Przeprowadzenia przyszłych rekrutacji na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody), do czasu wycofania zgody, jednakże nie dłużej niż 12 miesięcy od momentu udzielenia zgody. Po tym czasie administrator usunie Państwa dane nawet mimo braku wycofania zgody.
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingu poczty elektronicznej działające na zlecenie administratora,
b) podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora.
c) Podmioty wspierające administratora w rekrutacji (np. agencje rekrutacyjne).
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
4) przenoszenia danych osobowych do innego administratora (danych, które przetwarzane są na podstawie zgody)
5) wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać osobiście
w siedzibie Administratora, listownie lub elektronicznie na adres e-mail Administratora: kontakt@smartiplast.pl
PRAWO SPRZECIWU
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).
INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
Podanie danych osobowych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem prawnym. Podanie przez Państwa pozostałych danych na gruncie udzielonej zgody jest dobrowolne, a brak ich podania nie będzie rodził negatywnych konsekwencji wobec kandydata do pracy.